Arne Danielsen A/S

Vi er gode til alle former for tømrer- og snedkerarbejde samt byggestyring. Det gælder lige fra reparationsarbejde til totalentrepriser, hvor vi påtager os ansvaret for hele byggestyringen.

Arne Danielsen A/S

Fotografikken

Kreativ og nytænkende børnefotografering i eget studie/natur område, eller på udvalgte lokationer.

Fotografikken v/ Xandra Housted

Bestseller

Bestseller is a family-owned clothing company based in Denmark. Today, Bestseller employs more than 41,000 people - designing, developing, selling, and marketing Bestseller’s brands.

Bestseller

Decowicon A/S

Decowicon A/S er et familiefirma, etableret i 2002 af Poul-Erik Nielsen. Decowicon har mere end 20 års erfaring i vindmølleindustrien. Både med opsætning og vedligeholdelse. Firmaet arbejder world wide. Decowicon står for: DEVELOPMENT, CONSTRUCTION, WIND INDUSTRY og CONSULTING. Decowicon har doneret penge til Uhre Friskoles LEGO Education Center og har foræret skolen en husstandsmølle.

Decowicon

Partner Revision

Med en bred trup af professionelle revisorer stiller Partner Revision altid op i stærkeste opstilling. Lokalt forankret med et internationalt udsyn er vi din medspiller, der holder et vågent øje med din økonomiske drift, dine budgetter, dit bogholderi, din likviditet og meget mere. Som partner stiller vi op til sparring, rådgivning og bistand, når din virksomhed skal udvikles, din strategi revideres, eller når du afsøger nye muligheder.

Partner Revision

Jyfa Maskinværksted

Bag det privat ejede firma JYFA Maskinværksted står indehaveren Preben Vestergård med over 25 års erfaring i branchen. JYFA er kendt for at levere galvaniserede produkter af høj kvalitet, udelukkende fremstillet i Danmark, hvilket har givet stor anerkendelse, som tydeligvist ses af den store eksport JYFA i dag har til de skandinaviske lande. Dette gælder især Norge som har JYFA's største markedsandel til mellemhandlere.

Jyfa Maskinværksted

Maskinfabrikken Apollo

Maskinfabrikken Apollo A/S har stor erfaring indenfor projektering, installering og servicering af specialmaskiner fremstillet i rustfrit stål. Firmaet har mangeårigt samarbejde med bl.a. hospital- medicinal- og levnedsmiddelindustrien.Apollo A/S har støttet flere entreprenante projekter på Uhre Friskole. Bl.a. med specialfremstillet ophængslister til store kunstværker, sparkplader til døre og sponsorskilte til friskolens Multibane.

Maskinfabrikken Apollo

Give Stålspær

Give Stålspær A/S er en af Ikast-Brande kommunes markante og moderne virksomheder indenfor stålindustrien. Virksomheden producerer stålkonstruktioner til byggesektoren, herunder landbrugets avls- og produktionsbygninger, industribygninger, søjle- og bjælkekonstruktioner samt komplicerede stålkonstruktioner. Uhre Friskole har arbejdet sammen med Give Stålspær og DI omkring to projekter og Give Stålspær har doneret penge til Uhre Friskoles Multibane.

Give Stålspær

Natural Brande

Natural Brande A/S er en familiedrevet grossistvirksomehed med hovedsæde i Uhre ved Brande. Virksomheden er Danmarks førende grossist indenfor ernæring og tilbehør til kæledyr. Uhre Friskole modtager årligt sponsorat fra Natural A/S, ligesom firmaet har doneret penge til Uhre Friskoles Multibane.

Natural Brande

Støtte fra offentlige puljer

EU-skoleforordningen

Uhre Friskole har modtaget EU-støtte gennem Landbrugsstyrelsen til Frugt-, grønt og mælkordningen.

Kreative Rum

Uhre Friskole har fået midler fra LAG til etablering af "Kreative rum i landsbyen".